PERSONEL EVENTOWY

Dostarczamy profesjonalny personel eventowy, który regularnie pracuje na: imprezach sportowych, ceremoniach wręczania nagród, imprezach VIP, bankietach, galach, konferencjach, otwarciach obiektów i imprezach firmowych.

Nasze hostessy mają doświadczenie w powitaniu gości, rejestracji uczestników, wydawaniu identyfikatorów, prowadzeniu szatni, asystowaniu przy pytaniach i odpowiedziach, udzielaniu informacji i generalnie pomaganiu w płynnym prowadzeniu wydarzeń. Jeśli potrzebujesz wielojęzycznego personelu, możemy obsłużyć języki: angielski, niemiecki, francuski, włoski i rosyjski.

Hostów i hostessy można wynająć, aby zapewnić gościom ciepłe powitanie oraz pomoc we wszystkich sprawach organizacyjnych podczas planowanych wydarzeń. Role hosta i hostess mogą obejmować: rejestrację, szatnię, przekazanie informacji o miejscu / kierunku, serwowanie napojów i kanapek, wręczanie materiałów czy nagród.

Nasz personel eventowy może być ubrany tak, aby pasował do tematu wydarzenia lub firmy, niezależnie od tego, czy chodzi o markowe ubrania, codzienną sukienkę, stroje biznesowe, sukienki koktajlowe, kostiumy czy stroje ludowe.
Nasi pracownicy mogą zostać wynajęci, również aby: powitać gości na lotnisku, pozować do zdjęć z gośćmi, zapisywać gości na planowane aktywności, uczestniczyć w aktywnościach i tym samym zachęcać do nich gości. Możemy również zapewnić obsługę dwujęzyczną, jeśli będzie to konferencja międzynarodowa.

Jeśli planujesz wydarzenie w Gdańsku, Gdyni czy Sopocie i chciałbyś zatrudnić profesjonalnych pracowników eventowych, z przyjemnością przedstawimy ich profile wraz z konkurencyjną ofertą. Zatrudnij najlepszy męski i żeński personel promocyjny w Trójmieście już dziś dzięki Agencji ProPromo!

Rozpocznijmy współpracę +48 883 261 224