HOSTESSY DO OBSŁUGI STOISK TARGOWYCH ORAZ RECEPCJI

Coraz więcej wystawców zatrudnia hostessy, aby dbać o swoich gości i potencjalnych klientów. Hostessy będą zazwyczaj podawać napoje, organizować spotkania, dbać o to żeby broszury były uzupełnione a stoisko czyste i uporządkowane.

Hostessy są nieodłącznym elementem wystaw targowych. Będą pracowały na recepcji, przy promocji targów lub stoiska targowego. Pomogą w obsłudze stoiska oraz w porozumiewaniu się z obcokrajowcami. Dopilnują porządku na stoisku oraz zaproponują poczęstunek gościom. Poczęstunek, miła atmosfera i rozmowa, to elementy, o jakość których postarają się dla Państwa nasze hostessy – tak aby firma i jej wizerunek w przyszłości pozytywnie się kojarzyły odwiedzającym stoisko.
Hostessy rozdadzą ulotki reklamujące firmę, zbiorą cenne kontakty do potencjalnych klientów, przywitają gości, w czasie gdy wszyscy handlowcy będą zajęci hostessa zajmie się klientami, poprosi, aby poczekali, skieruje do kompetentnej osoby, chętnie pomogą w porozumiewaniu się z obcokrajowcami w językach: angielskim, niemieckim, hiszpańskim, rosyjskim, włoskim. Nasz personel targowy może być ubrany tak, aby pasował do tematu wystawy lub marki; w markowe ubrania, codzienną sukienkę, stroje biznesowe, sukienki koktajlowe czy kostiumy.
Nasz personel targowy może być również zatrudniony bezpośrednio przez organizatorów imprez, aby zapewnić sprawne funkcjonowanie wystawy. Współpracując z organizatorami wydarzeń, nasi pracownicy wystawienniczy mogą zostać zatrudnieni do zadań takich jak zarządzanie biurem rejestracyjnym, szatnią i biurem informacyjnym, dostarczanie informacji kierunkowych oraz spotykanie i powitanie delegatów. Natomiast hostessy w specjalnych strojach dobranych do tematyki targów mogą promować wydarzenie wśród przechodniów, informując i zachęcając ich do odwiedzenia wystawy.

Jesteśmy pewni, że nasze hostessy i hości będą godnie reprezentować Państwa firmę, ponieważ są entuzjastyczni, pracowici i inteligentni. Wszyscy nasi profesjonalni pracownicy do obsługi targowej mają bogate doświadczenie i regularnie pracują w obiektach wystawienniczych na terenie Trójmiasta, takich jak: AmberExpo, MTG, Ergo Arena, Arena Gdynia, na największych krajowych oraz międzynarodowych targach m.in.: TRAKO, BaltExpo, BALT MILITARY EXPO, AMBERMART, URODA, Targi mieszkaniowe, FUTURE3, POLFISH, EUROPOLTECH, targi Motoryzacyjne.
Jeśli uczestniczysz w targach w Gdańsku czy Gdyni i chciałbyś zatrudnić personel targowy, z przyjemnością przedstawimy ich profile wraz z konkurencyjną ofertą. Zatrudnij najlepszy męski i żeński personel w Trójmieście już dziś dzięki ProPromo!


Rozpocznijmy współpracę +48 883 261 224