FAQ

FAQ - tutaj znajdziesz odpowiedzi

na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej agencji hostess i modelek oraz wynajęcia hostess.

Koszt wynajęcia osób zależy od kliku czynników:
– rodzaju pracy (hostessa, modelka, pomoc techniczna itp.)
– rodzaj wydarzenia (targi, eventy, promocja w sklepach, kongresy, konferencje festiwale, itp.)
– ilość godzin pracy
– ilości potrzebnych
– wymagań dotyczących osób (znajomość języka obcego, znajomość danej branży, preferencje dotyczące wyglądu, umiejętności, itp.)
– miejsce wydarzenia (transport, czas dojazdu)

Stawki zaczynają się od 40 zł/h + VAT.

Tak. Jesteśmy czynnym podatnikiem podatku VAT. Stawka VAT od naszych usług to 23%.

Wynajem hostess świadczymy na terenie całej Polski. Poza dużymi miastami takimi jak: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Piła, Poznań, Rzeszów, Słupsk, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław świadczymy usługi także w mniejszych miejscowościach i wszędzie tam gdzie jest taka potrzeba.

Tak. Minimalna wartość wynajmu personelu to równowartość 4 godzin – zlecenie może oczywiście trwać mniej niż 4 godziny, ale rozliczamy je wg stawki odpowiadającej czterem godzinom.

Tak. Posiadamy w bazie również chłopaków doświadczonych w roli Hosta, Promotora, Modela czy obsługi technicznej.

Tak, posiadamy hostessy, które posiadają ważne badania Sanepid.

Oczywiście. Nasza oferta obejmuje również modelki, modeli oraz fotomodelki do sesji zdjęciowych, reklam czy pokazów.

Tak. Zapewniamy personel w trybie ekspresowym, nawet poniżej 24 godzin do realizacji.

Tak. Dodatkowo można wynająć koordynatora, który dopilnuje wszystkiego na miejscu i będzie nadzorował pracę hostess. Koordynatorzy również są od zadań specjalnych, organizacyjnych. Zadzwoń i dowiedz się w czym może Ci pomów supervisor podczas wydarzenia.

Tak. Mamy w bazie Hostessy, które świetnie jeżdżą na wrotkach. W ofercie mamy Hostessy jeżdżące na wrotkach, hulajnogach oraz rowerach.

Najkorzystniejszym momentem do zatrudniania hostess przypada na okres około miesiąca lub nawet wcześniej przed planowanym wydarzeniem. Taki okres zapewnia dostateczną ilość czasu na wyszukanie odpowiednich kandydatek, jak również na dokładną weryfikację i przygotowanie personelu do skutecznego wykonywania swoich zadań. Jesteśmy w stanie dostarczyć wysokiej jakości personel nawet w trybie natychmiastowym.

Standardowa metoda płatności za fakturę to przelew. Posiadamy konto PLN oraz EUR. Jednak istnieje również możliwość dokonania płatności kartą debetową lub kredytową online.

Tak. Jeśli będą Państwo chcieli samodzielnie dokonać wyboru osób prześlemy prezentacje po akceptacji warunków współpracy. Wyselekcjonujemy osoby najodpowiedniejsze do Państwa zlecenia z wszystkich dostępnych i z tych propozycji będą Państwo mogli wybrać te które zrealizują usługę.